Ciciler Alınmak İçin Var:)

Alışveriş yapmak nasıl bir tutkudur böyle ya. İnsan hiç mi doymaz, mavisini alıp aklı her defasında diğer renklerde mi kalır. Söz bu defa kendime hakim olacam deyip cebinde 5 kuruşsuz evine mi döner. Cebimde param kalmasa da gözüme çarpan her kıyafeti, ayakkabıyı almaya bayılıyorum. Bugün de öyle yaptım mesela. Sözde sadece tatil için bi kaç bişe alacaktım ama elim kolum dolu döndüm eve. Ama aldıklarımı görseniz dayanamamış olmama hak verirsiniz. Çeşit çeşit ve pastelinden en cafcaflısına elbiseler, sandaletten tut en ciyak yeşilinden topuklu ayakkabılar, mini minicik şortlar, alttan kat katlı ve tüllü gül kurusu eteğe varana kadar bi sürü şey aldım.

Bu alışverişimin tek avantajı her gördüğümü hemen almamak oldu. Önce baştan uca gezdim, aklıma not ettim şurda şunu beğendim, burda bunu beğendim diye. Amacım hem tüm mağazaları gezip aklıma en çok yatanı uygun fiyata almak, hem de tekrar o mağazaya kadar hevesim geçecek mi diye bakmaktı.

Öyle de yaptım. Baya işe yaradı. Çünkü mangoda beğendiğim harika bir elbiseyi ilk gördüğüm an alsaydım çok pişman olacaktım. Tekrar döndüğümde ''lan napcaksın bunu gece dışarı mı çıkıosun sanki'' dedim ve vazgeçtim. Ama buna rağmen yine de çılgınlar gibi bir alışveriş yaptım desem yeridir.

Aldıktan sonra pişman oluyorum bazen ama bu dünyaya kaç kez geliyorum ki kendimi frenleyeyim? Bi insanı gösteren kıyafetleri değil mi hem. Canıma değsin valla bu defa pişman olmayacağım. Üstelik isteğim doğrultusunda kilo almaya da başlamışken, aldıklarım cuk diye üstüme oturuyorken beğendiklerimi almayıpta napcaktım. Tek mutsuzluğumsa bugüne dair görüpte alamadıklarım. Neyse artık bi daha ki sefere onlarda. Bu cicilerim şimdilik bana yeter. Şüppiidübaaduuuu!!!

0 lafebesi:

Yorum Gönder